söndag 12 december 2010

Kort till Cards of Maria-utmaningar

Hos Cards of Maria, är det en utmaning om dagen. Trodde i början av veckan att denna vecka blir det väl inga problem att hinna med..., men att hinna med korten denna vecka går bort. Som tur är har man till 24 december på sig.
Här kommer ytterligare tre alster för denna vecka.

Utmaning # 8

Ett rosa julkort

Läs mer om utmaningen här.

Utmaning # 11
Kort med Änglar

Här kan du läsa mer om denna utmaning.

Utmaning #12

FoldingCard enlig beskrivning från StampARTic.
Om dagens utmaning står det att läsa här. Där länkas det även till en beskrivning på kortet hos StampARTic.
Baksidan blir också fin...

och lite halvöppet

3 kommentarer:

  1. Ha,ha,ha - du är snabbare än blixten och du har redan fått klart ditt stampartic-kort. En annan börjar skratta hysteriskt bara jag tittar på mina färdigstansade kortstommar... Undrar varför?!?
    Känner att jag måste börja ta tag i mina julkort som igår men jag kan inte bestämma mig för hur de ska se ut. Testade en ny vikning för mig idag men inser att det blir lite väl tidsödande att göra 60 st sådana...
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Vilket konstverk det sista kortet är. Superfint.
    Att göra julkort i rosa känns lite långt borta men jag kanske ska försöka?
    Äger inga hänglar...jag är mer för de skogstokiga. Kram

    SvaraRadera
  3. Glöm inte att kika in i Magdas forum! Där väntar en överraskning!

    /Pernilla R

    SvaraRadera