onsdag 22 december 2010

Sista julkorten...

Igårkväll/natt blev det tillverkning av de sista julkorten. Det blev flera av samma modell, men med olika papper (och band på en del). Stämplade lite och på med lite glitterlim för att få lite mer effekt.
Lite panik/stressigt blev det, för att hinna få korten på lådan idag. Har hunnit träffa några släktingar och vänner i dagarna, som fått sina i handen...
Men strax innan fem lade dottern och sonenkorten på lådorna.
Nu har jag bara 5 kort kvar, men det får bli nyårskort!
Här är bilder på mina kort tillverkade i sista minuten.
I blått och orange
Blått och rött
I brunt
I grönt och blått
I rött och brun/grönt (?)
I helgrönt

Återigen lovar jag mig själv att jag ska vara ute i god tid till nästa år. Hade en tanke omatt ha enbild på barnen,men så blev det ju inte i år. Inte heller blev det likadana julkort - men det är väl positivt?

Vill bara visa lampan somvi hittat till vår hall. Jag är supernöjd!!
(Skomakarens barn får sina skor till sist...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar