måndag 21 mars 2011

Den 3:e PIF:n - ett biljetthäfte

Förra inlägget fick ni en liten kik på vad som komma skall...
Nu vet jag att min tredje och sista PIF för denna gång är hos mottagaren - Soulsisters .
Först vad PIF innebär:
Nu till vad det var hon fick i sin brevlåda - ett biljetthäfte. Jag har liftat idéen från Bella mios, kolla här . Denna PIF tänkte jag även vara ett bidrag till Svensk scrapbooking och en av deras utmaningar denna månad. Nämligen deras temautmaning Distresser.
Så här ser häftet ut på utsidan:
I häftet finns "blad" med fyra biljetter på varje blad och totalt 6 olika blad.
Varje blad har fått sin färg, där jag har använt mig av Distress Inks i olika färger och nyanser för att färga in bladen. Sedan har jag stämplat med lite olika stämplar på biljetterna.
Här kommer bilder på de olika "bladen" / biljetterna






Vill ni titta på mina andra två PIF som jag gjort hittar ni den första här och den andra här .

4 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR min PIF

    http://soulsistersdiary.blogspot.com/2011/03/det-kom-en-overraskning.html


    kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilket fint biljetthäfte!!! Jag vill oxå ha ett sådant...! ;)

    Superfina färger och jättetrevlig idé!

    SvaraRadera
  3. Wow!! Hittade ditt fina biljett album och fick en kanon ide till sambons 40 års dag *TACK*
    Jätte imponerad hoppas bara mitt blir lika fint *hmm* kan man beställa av dig ;)

    /Lillan

    SvaraRadera