lördag 19 mars 2011

Liten sneak peak...

Har en del på gång, både färdiga alster och sådan som jag har förhoppning om att avsluta inom snar framtid. Bilden ovan är från något som är färdigställt och ska iväg med posten.
När jag vet att den har nått sin mottagare så återkommer jag med lite bilder på vad det blev av det....

Idag har det varit ett underbart vårväder här nere, så jag hoppas att en hel del av er har fått njuta av lite sol. Detta har man längtat efter länge nu tycker jag.
Ha en skön söndag!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att få titta in i din vrå! Fina kort du gör!

    SvaraRadera
  2. Underbara fantastiska Lotta, tusen tack för den fantastiska överraskning jag fick i min brevlåda idag. Den kom i precis rätt ögonblick för jag låg och tyckte sååå synd om min själv efter att ha varit hos doktorn och fått besked att jag har körtelfeber och måste va hemma ytterligare en vecka. Så får jag denna fantastiska gåva med ett underbart kort. Men det roliga är att jag fastnade för stämpeln på kuvertet och tänkte "den här tjejen känner mig bättre än hon tror"....sen såg jag att du också skrivit det inne i kortet.

    TUSEN TACK! Det gjorde min dag!

    PS: jag har INTE glömt din...orken har bara uteblivit lite.... DS

    SvaraRadera
  3. En fråga, var har du köpt stämpeln" the beat of your heart...."?

    KRAM igen

    SvaraRadera