onsdag 25 april 2012

Före - Efter pimpning


Jag har en del projekt som jag skulle vilja visa, men jag har inte hunnit gå genom fotona, så jag får återkomma. Förra veckan var vi på Stämpelfabriken och gjorde bl.a. en namnskylt - jag bloggade den på plats den kvällen. När jag tittade på den i helgen tyckte jag att det saknades något som jag har använt en hel del sista tiden - glitterlim. Så fram med flaskorna och så duttades det på lite glitterlim.
Före glitterlimspimpningen:
 Efter glitterlimspimpningen:
 
 Allt material kommer från:

1 kommentar:

  1. Hej på dig Lotta :)

    Vilken helt underbar "namnskylt" du har gjort så underbara klara härliga färger man blir jätteglad av att titta på det :)

    STORT TACK för ditt trevliga besök och dina ord om mina Nåldynor som du lämnade kvar det uppskattar jag mycket så snällt av dig :)

    Hoppas du testar att göra en egen nåldyna för dom är super trevliga att göra och jag är säker på att du kommer bli nöjd:)
    Ett bra sätt att använda rester av band, spets och annat då det inte behövs så mycket :)
    Lycka till:)

    Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg :)

    Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥

    SvaraRadera