söndag 29 april 2012

Grönt kit del 1


Förra helgen fyllde min yngsta morbror 55 år. Detta firades med ett litet kalas! Vi hade lite gåvor med oss och jag hade gjort en del alster. Jag har valt att visa upp det i omgångar, annars blir det ett så långt inlägg.
Först ut är en tagbok, eller taghållare eller vad man nu skulle vilja kalla det. Jag gjorde för 4 tagar och ett genomgående tema är att det ska vara grönt och för att underlättar ytterligare, så har jag utgått från samma papper... Här kommer en hel del bilder. Hoppas ni hänger med!!
 
 

 Det var det för denna gången!! Återkommer med fler bilder på de andra alstera!!

1 kommentar:

  1. Denna får du ju nästan ta och göra en tutorial på ;) ... Smidigt när man ska på kalas och man inte har bättre fantasi än att ge skraplotter *s* ....

    SvaraRadera