tisdag 17 april 2012

Lycka!!

Ja, jag är så glad att jag inte blev mer skadad än jag blev. Använder handen rätt bra nu, lite öm, men det köper jag...
På torsdag är det dax och jag ser fram emot att träffa scrapptjejerna igen och framför allt bli inspirerad av Miia och Johan på Stämpelfabriken!!
Tänkte passa på att visa en presentförpackning/ask med Reprints papper:
Jag har min beskrivning på gång - ska bara fixa till bilderna och skriva lite till dem. Så innan veckan är slut har jag nog fått till det! Håll ut!

2 kommentarer:

  1. åhh vad fin!! Vad skönt att du är bättre!

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Vilken helt underbar presentpåse gillade den massor :) Fick njuta av mycket annat fint också här så tur att du lämnade spår hos mig så jag hittade hit :)

    Så GLAD jag blir att du gillade mina alster med snören:)

    Du hade en fråga och ja jag börjar utifrån på locket och fortsätter tills det liksom tar slut precis som du trodde:)
    Använder mig av en hel del nålar för att festa i hop det och tar bort dom innan limmet har satt sig helt.

    Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥

    SvaraRadera