söndag 1 april 2012

Till eller från Påskharen?

Här är nästa alster från kursen i onsdags på Stämpelfabriken. Det blev en ask modell avlång pyramid... :)
Vi gjorde den i det underbara Colorbar-papprena (och ett orange sådant) och tillsammans med lite grönt band påminner det om en morot!! En perfekt presentförpackning så här i påsktider, antingen till Påskharen eller från honom...

Idag har det varit kallt här, kom till och med lite snö (fanns bara i luften dock). Själv har jag sorterat bort vinterkläderna, för nu tycker jag det är vår - går ju redan barfota! Så idag blev det till att försöka hålla vår inne! Städar och fixar i källaren. Satt upp hyllor och skåp och sporterat lite saker på plats. Nu återstår inte så himlans mycket (i jämförelse). Jag återkommer med lite bilder hur det blir...



Det har snart gått 4 timmar på dygnet och än så länge har jag inte blivit lurad (kanske beror på att barnen sover...)

1 kommentar:

  1. Vad söt den blev, ja det ser faktiskt ut som en morot =) Härligt att rensa, jag älskar att göra de! Tack för du påminde mig.....ska verligen se till att inte bli lurad idag,hihi.
    Ha en härlig söndag.
    Kram Iffa

    SvaraRadera