torsdag 12 april 2012

Grattis a la Tesa

Här är det vår igen efter den plötsliga vintern som dök upp lagom till påsk. Solen skiner och det är hyfsad temperatur igen!! Dottern tappade sin första tand igår - mäkta stolt! Tror att hon berättat det för ALLA som hon träffat, även de som hon egentligen inte känner... Hon har ytterligare två lösa, så det kommer att vickas en hel del nu framöver.
Inte vicka (tänder), men vika (kort)har jag ägnat mig åt när jag bland annat gjorde detta gratulationskort till ytterligare en mamma i babygruppen som fyllde år i början av månaden. Det blev modell a la Tesa, i rött och orange (var nog påverkad av att påsken var på väg). Glitterlim, utsatnsad blomma samt lite washitejp är det som jag använt mig av för att dekorera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar