fredag 27 april 2012

... lilla Olle...

Vänner fick en lite Olle för drygt en månad sedan. Det pysslades då ett babykort till dem i brunt, beige och blått. Det blev i modell Double Diamond-fold Card. Har gjort det en gång tidigare (hittar du här ) och tyckte att det var en kul vikning.
 
 Närbild på glazen på nallen.
 Idag fredag har det varit en väldigt intensiv dag. Började med ett möte kl 7 i morse (förvisso i vår egen trädgård, men ändå..) för start av den fortsatta grävningen i trädgården. Har haft ytterligare 2 hantverkarbesök, varit med dottern på hennes blivande skola, pratat med grannar om bygglov, jagat konfirmationspresent till gudsonen/kusinen, lagat lunch, tvättat, pratat med facklig representant, simmat med barnen, hämtat lånade flytvästar inför helgen, packa bilen inför morgondagens äventyr, hämtade pizza, fredagsmys med familjen och barnens ena fadder... puh!!
Det här med mammaLEDIG...?
Nu sover hela familjen i alla fall, för morgondagen startar tidigt... Själv ska jag bara tömma tvättmaskinen, fylla diskmaskinen, förbereda Litens nattmål, kasta soperna, så tror jag att jag också ska dra mig tillbaka. Vilade mig lite med att skriva ett  inlägg ;)
Ska se om jag hinner börja göra vid bilderna på alsterna som jag gjorde förra fredagskvällen/natten till kalaset som var dagen efter.

1 kommentar:

  1. Phu....vad trött jag blev *ler*
    Hoppas ni får en trevlig helg
    Kram Inga

    SvaraRadera