tisdag 22 maj 2012

Hemma igen!!


Har varit i Nederländerna / Holland i 10 dagar och hälsat på släkt i Venlo. Vi (min familj och mina föräldrar) bilade ner i vår bil och har bott hos Opa (min farfar). Det har varit en del små endagars turer eller så har vi lunkat runt i staden och undersökt en hel del lekplatser... ;)
Det har varit semester från både dator och telefon och mycket familjetid!! Såg dock förra måndagen att inlägget som skulle publiceras i lördags (beskrivningen på kuvertkortet) inte hade blivit publicerat, så därför kom det inte som utlovat...

Nu ska jag försöka sortera dotterns över 700 bilder - hon har fotograferat allt möjligt!! Blir väl så med en kamera i handen på en 6 åring...
Återkommer med lite mer bilder senare från resan.
Här kommer en bild på ett inköp som gjorts - det blev tre stämplar (något i scrapp-väg var nog tvunget att få följa med hem...).
Nu så ska jag väcka Liten, så ska det ätas innan vi ger oss iväg på en liten cykeltur innan vi hämtar de andra två...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar