torsdag 26 juli 2012

"Akut"-kortet

Då kom sommaren! Sommaren varmaste dag sa man - och jag firade min födelsedag med barnen. Det blev en del badande i poolen. Dagen idag ser rätt lovande ut, även den...

Som jag skrev i förra inlägget, blev ett kort till en släkting väldigt snabbt tillverkat. Det blev ett kuvert med kort i, i detta fall ett presentkort.. Jag har gjort ett sådan en gång tidigare till en annan släkting och tyckte det blev fin (ni hittar det HÄR ). Kuvertet som kuvert-kortet stoppaes i smyckade jag lite...  ;)
 Här är själva kuvertet. Valde att låta det vara utan dekorationer. Tyckte pappret var så fint i sig (kommer inte helt till sin rätt när jag fotograferade det) att jag inte ville dekorera det med något mer.
 baksidan
 När man öppnar upp det, ser det ut så här:
 Det passande kortet i kommer från Systemboladet och med ett värdekort i. Dock valde jag att själv göra en hälsning som jag fäste över den lite tråkigare hälsningen.
Denna model är rätt trevlig att göra - lätt, går ganska snabbt och fåt plats med mer i det...
Det kommer att bli fler av denna modell!

3 kommentarer: