söndag 8 juli 2012

Storytel

Jag är Buzzador (innebär kortfattat att jag får pröva utvalda produkter och säga vad jag tycker, samt rekommendera det om det faller mig i smak). Lär mer HÄR.

(bild lånad från Storytel)

Just nu Buzzar jag för Storytel - ljudböcker i mobil. (Klicka HÄR för att komma till deras hemsida). De har ca 2500 olika titlar att välja mellan och jag har hittat fler än jag tror jag hinner med att lyssna på.
Jag har precis kommit igång, men närmar mig slutet på min första titel. Har lyssnar bl.a. när jag satt och pysslade - kändes som jag kunde kombinera två grejer som jag gillar, både pyssla och läsa/lyssna på bok!!
Men man kan ju lyssna när man är på stranden, i hängmattan, viker tvätt, ute på promenad med sovande barn... Tillfällena är många.

Som Buzzador har jag 5 ljudböcker att ge bort. Då får mottagaren möjlighet att välja en titel bland alla böcker. Det jag behöver veta är din e-mailadress. Intresserad? Skriv en kommentar i detta inlägget så skrivcer jag in din adress och så skickas ett  mail med en gratis ljudbok till dig.

5 kommentarer:

  1. Detta låter ju spännande!!
    min mailadress..
    inga.larsson1@comhem.se
    Kram Inga

    SvaraRadera
  2. Ja tack,jag tar gärna ett smakprov på en ljudbok.
    tomtage(@)hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Tack, önskar gärna lyssna på en ljudbok :)
    bibbil@spray.se

    SvaraRadera
  4. Jag älskar att lyssna på ljudböcker, bästa tänkbara sällskap när jag scrappar, TV:n är nästan bortglömd.
    Min mailadress elha02@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. I visited many web pages but the audio quality for
    audio songs existing at this site is genuinely marvelous.
    Here is my web site ; book

    SvaraRadera