måndag 9 juli 2012

Grattis till BellaMio

För ett tag sedan påbörjade jag ett kort i modell Double Zig-zag Card. Jag gjorde bara stommen, för jag kunde inte riktigt bestämma mig för vilket papper jag ville använda mig av. Igår fyllde BellaMio år (hittar henne  ) och hon firade stort med en blogcandy i hennes blogg. dels skulle man skriva om hennes blogcandy, men man kunde även göra ett kort och skicka till henne för att få ytterligare en chans i denna utlottning. Jag tyckte detta var en så rolig idé att jag bestämde mig för att ta tag i detta kort och göra det färdigt och skicka iväg det till just BellaMio.
(Fyller själv år om ca 2 veckor, mitt i semestertider. Då har man inte så bra koll på datum, använder kanske inte sin kalender. Kommer kanske på samma dag och skickar iväg en snabb sms gratulation eller liknande. Jag älskar att få gamla, hederliga fysiska kort - kanske därför jag håller på med denna hobby? - så självklart gillade jag hennes idé).
Så i torsdags åkte det på lådan, så jag hoppas det kom fram i tid.
Det blev sparsamt dekorerat, för då jag skulle stämpla och dekorera det, tyckte jag att det var så fint i sig att det inte behövdes dekoreras...
 Utvecklat framifrån, med midjebandet framför.
 Rakt framifrån, med flärpen nere...
...och uppe så gratulationen syns
 Bakifrån
 bakifrån med midjebandet på.
Ibland är det bra att kort får ligga till sig - blev väldigt nöjd med kortet.
Läser du detta BellaMio (Maria) hoppas jag att du fick en riktigt bra dag!

3 kommentarer:

  1. Superfint kort!!!
    Älskar pappret du använt, superfint!
    Håller själv på med ett enkelt kort av denna vikningen och känner redan att jag kommer älska denna vikning, är ju galen i olika vikningar,hihi.

    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. så snyggt!!!! Denna vikning måste jag prova, jag har sett den på lite ställen nu i dagarna.

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt kort, så fint papper och snygg form på kortet. /bibbi

    SvaraRadera