onsdag 11 juli 2012

Gå-bort-present del 1

Var iväg hos kompisar en kväll för att umgås och äta gått. Jag hade med mig lite "gå-bort"-gåvor. Jag bestämde mig för att göra två Two pocket treat holders till pojkarna i familjen, från våra barn. Choklad går alltid hem!! För att variera mig lite valde jag att vända det dubbelsidiga pappret så de blev varandras motsatser. I den ena fickan fanns både choklad och sommarhälsningen (hade dock bara stoppat ner choklad i den ena fickan när jag fotograferade) och så en choklad även i fickan på "baksidan".
 Jag har gjort en sådan här hållare tidigare - du hittar den HÄR.

3 kommentarer:

  1. Mycket snyggt, tack för en blogg som kommer att rädda mig dena usla sommar :-)

    SvaraRadera
  2. Först: ett jättefint kort och enkel, rolig vikning!! Undrar bara vilka mått du har använt på papper och där du har bigat. Tack på förhand!

    SvaraRadera
  3. Eller detta? Finns det nån beskrivning? =)

    http://www.nattstad.se/anna.horsner

    SvaraRadera