onsdag 19 september 2012

Så där i all hast...

I söndasg var vi alltså på trippel-kalas. Återigen bannade jag mig själv att jag inte varit ute i god tid och fixat presenter och gjort korten till dem som skulle firas. Det är långa dagar nu när man börjat jobbat igen och det blir inte mycket tid över...
Så där i sista stund hittade jag presenter till alla tre, svågern och barnens två kusiner.
Till svågern bakade jag chokladbiscotti och så hade jag hittat roliga silicongrytvantar. Så skulle det var ett kort till det.
Valde att göra ett tagkort. Det blev ett bak/köks tema över hela kitet... Perfekt citat "En balanserad kosthållning är en kaka i varje hand...!"
Med tag-kortet ute. En kantstans var framme och stansade lite mönster upptill för att det sklulle bli lite trevligare. Stämplade lite gratilationshälsningar
Bakifrån
Näminsann
Nu ska jag gå och lägga mig. Lång dag imorgon också - då ska det både lämnas och hämtas barn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar