måndag 17 september 2012

En kväll - en utmaning

 I lördagskväll när allt annat var klart, satte jag mig för att fixa med kort till trippel-kalaset som vi skulle gå på i söndags. För att få lite inspiration valde jag att kolla lite på en grupp på faceboook där man kan vara med i utmaningar som stäcker sig över en kväll. Då min pysseltider vanligtvis inte passar, då jag brukar komma igång senare än vad dessa utmaningars tider går ut har jag ännu inte varit med i någon. Men i lördags trodde jag att jag skulle hinna, men 40 minuters marginal...
Jag hann inte färdigt i tid, men kom igång med korten jag behövde göra!!! Utmaningen var art göra en annorlunda vikning och att något skulle gå i rosa. Så här blev i allafall mitt kort, här tillsammans med paketen.
Så själva kortet.
Det tog lite för lång tid att färglägga och klippa ut de stämplade motiven, för att jag skulle hinna med att få kortet klart innan tiden gick ut.
Som öppet kort ser det ut så här:

2 kommentarer:

  1. Åh, den där utmaningen hade ju passat mig perfekt =) E nog med i den gruppen tror jag.....får kolla på det någon gång.

    Du fick i vart fall till ett jättefint och kul kort även om du inte hann. Ja färglägga tar ett tag och du har skurit till många trekanter så detta kort tog nog ett tag, men som sagt, jättefint blev det =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Å vilket fint kort. Spännande grupp på fb .. Vad heter den??

    SvaraRadera