torsdag 20 september 2012

Till en tuff kille

I lördags kväll och natt var det tillverkning av gratulationskort här hemma då vi skulle på trippelkalas (kalaslunch) på söndagen till barnens farbror och kusiner. De andra två korten visade jag i de två tidigare inläggen. Detta , det tredje kortet, var till kusinen som fyllde 8 år. Jag gillar verkligen detta pirat-papper från Panduro och tänkte att det skulle bli bra som ett Tri-fold pocket card, ett lite tuffare kort . (En beskrivning på denna modell hittar du HÄR i bloggen)
Jg valde att inte ha dekorationer på kortet, då jag tänkte att det skulle bli för plottrigt.
 Fodralet och kortet med gratulationen/tagen.
Kantstansat överkanten samt de nedre hörnen, samt att jag klippte ut en döskalle coh klistrade dit för att återknyta till fodralet. Själva kortet/tagen jag har i "fodralet", valde jag att stämpla en fladdermus som man har i blickfånget.
Baksidan


2 kommentarer:

  1. Ja det var verkligen ett häftigt papper på ett fint kort!!
    Trevlig helg!!

    SvaraRadera
  2. Dödscoolt kort! Min 7 åriga brutta skulle bli grön av avund över ett sådant kort! Tack förresten för den fina presenten!

    SvaraRadera