torsdag 6 september 2012

Det blev inbjudningskort!

 Mitt pyssel som jag sysselsatte mig av på bussen till jobb är nu färdigt och ligger på lådan, så förhoppningsvis får mottagarna det imorgon. Liten har ju blivit stor och fyllde 1 år i måndags!!! Det ska vi fira med kalas och liten namngivning. Jag hade bestämt mig för vilken stämpel jag vill använda mig av - tycker denna papperslapp är så gullig och användbar. Det blev till att damma av den lite först innan jag kunde använda den... I beige och blått/turkost skulle färgerna vara.Valde att sätta det på ett enkelt vitt cardstock, chalkade sidorna både på mönsterpappret och sedan även på den stämplade "Lappen". Vimpeln är washi-tejp på ett vitt cardstock som jag sedan klippte till. Det är också den enda detaljen som jag valt att sätta på kortet...!
 Närbild på ett av korten.

Ha det bra där ute!!

3 kommentarer:

  1. Fina i all sin enkelhet =) Inbjudningskort ska inte vara för flashiga...

    SvaraRadera
  2. se där, det var ju lagom nivå på pyssel på en buss =)

    jättefina inbjudningskort, så pojkigt och gulligt!
    Hoppas ni får ett fint kalas!!
    Trelivg helg!

    SvaraRadera
  3. Fina inbjudningskort! Lappstämpeln var häftig.

    Kram Anna

    SvaraRadera