lördag 29 september 2012

Vi tänker på dig

Jag har en arbetskollega som fick en stroke i mitten av augusti. Tankarna går ofta till henne...
Har nu gjort ett kort till henne från oss kolleger i arbetslaget som ska följa med några kolleger som ska åka och hälsa på henne. Det blev en variant av tag-kort. På framsidan lite blommor och kvadratiska stenar. Lite glitterlim på blommor och på blommorna i det stämplade motivet. Ett band som håller ihop det.
När man öppnar upp - två tags mrd likadana kvadratiska stenar och samman band som håller ihop kortet. På tagsen ska vi skriva våra namn och hälsningarna.
Baksidan.
Hoppas ni får en bra helg.
Här ska det förberedas för att gå på kalas ikväll, barnens morfar fyller pensionär!!

6 kommentarer:

  1. Vilket fint kort, hon kommer bli så glad över det. Det är ju klurigt ibland, att komma på vad man ska skriva, men i grund och botten är det ju tanken sm räknas. Och här tycker jag att du verkligen fick till det! ;)

    SvaraRadera
  2. Men så mycket fint du har gjort ... allt från ''barnkort'' till vinflaskan, allt var super..

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort du gjort som ni skall ge till henne. Usch, vad hemskt för henne, otäckt sånt där som bara smäller till helt utan förvarning.
    Hoppas hon mår bättre och hon kommer bli så glad för detta fina kort!

    Kram Iffa

    SvaraRadera
  4. Jättefint kort! Jag tycker inte att man behöver skriva något på framsidan om man inte hittar rätt ord. Faktiskt har jag precis gjort 2 kort som inte har någon text stämpel och det kändes helt rätt. Ett var ett kondoleans kort och det andra ett kort som var tänkt som ett grattis kort, men hittade ingen bra text stämpel som passade till stilen jag ville ha. Då fick bilderna berätta istället. :) Jag tycker det var en väldigt passande framsida, stilful, den säger mer än ord tycker jag. kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Din kollega kommer bli jätteglad! :-)

    SvaraRadera
  6. Jättefint kort, och passande tycker jag.
    Det kommer att bli uppskattat.

    Ha det bra !

    SvaraRadera