lördag 22 september 2012

Elma

Då är det lördag. Har hoppat på en utmaning för några timmar sedan. Liten har varit lite orolig här i kväll - så jag trodde inte att jag skulle hinna... Men det blev ett alster som jag kommer visa senare här i bloggen.
Tänkte jag skille visa ett kort till ett av barnen i yngsta sonens mamma-grupp, som fyllde 1 år för ett tag sedan (har glömt att visa det..) Det blev ett fönster-kort i väldigt flickiga färger - valde dock en grön fjäril för att väga upp allt det rosa lite...
Mottagaren gillade kortet och är väldigt intresserad av blommorna och fjärilen som blir i 3D.
Insidan av kortet. Här hade jag stämplat ballonger i ljusare grå nyans - vilket gör att de inte syns på bilden nedan. Tittar man riktigt noga kan man nog urskilja dem lite...
Ha en skön helg.
Vi ska ha både kalas i helgen och namngivning (valde att slå ihop det).
Letade efter mina cellofanpåsar för att göra godispåsar här i natt. Har ännu inte hittat dem - ligger väl på ett bra ställe någonstans....
Passade på att göra något gratulationskort när sakerna är framme efter utmaningen. Men nu får nog ögonen vila lite.

2 kommentarer:

  1. Hihi, ja man brukar lägga saker man inte får glömma bort vart man lägger dom på ett såååååå bra ställe att man oftast letar ihjäl sig innan de kryper fram,haha!! Så skönt att det inte bara är jag som gör så, fniss....hoppas du hittar dom idag efter lite god sömn!

    Superfint kort, älskar ju rosa =)
    Jag har klickat på kortet så det blev större så jag ha sett dina fina ballonger! Hm, undra om inte jag har precis samma stämpel.....många år på nacken har den i vart fall så den har väl fallit i glömska.
    Nu önskar jag er en fin namngivning/kalas och hoppas du får ihop dina godispåsar =)
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort! Gillar effekten med fjärilen och blommorna. Förstår att de var intressanta för mottagaren. Fint att det bara var silhuetter av ballongera på insidan. Roligt med kalas och namngivning..

    Kram Anna

    SvaraRadera