tisdag 10 januari 2012

35:a

Jaha - då var man där igen! Inatt satt jag och ritade och målade, klippte och klistrade på kalasinbjudningarna till sonens tårtkalas. Har precis slickat igen kuverten och tänkte lura med mig barnen ut på promenad så vi kan posta dem och så att de förhoppningsvis kommer fram imorgon... Hade liksom lovat mig själv att inte vara ute i sista stund. Kanske ett nyårslöfte som jag får träna på. Det kanske till och med blir så att jag får gjort några olika kort som kan vara bra att ha färdiga när något oväntat dyker upp...
Jaja - Har en del kort som jag inte har hunnit visa än från förra året. Som detta idag; i höstas fyllde en kollega till mig 35 och då gjorde jag detta kort. En typ av omlott-kort i orange och blått med lite dekorationer ifrom av halvpärlor och biljett.

1 kommentar: