tisdag 3 januari 2012

Favoriter 2011 - altrat

De sista favoriterna - det alstrade. Även här är de inte i någon speciell rangordning, förutom min "heliga" bok som är min favorit. Här i finns ju alla mina beskrivningar på olika vikningar och modeller på kort, askar, lådor, dekorationer mm. Det är nog min mest värdefulla sak jag har...










Det var alla favoriter!!

Tack för ett härligt scrapår 2011 - nu blickar vi framåt och hoppas på utmaningar och roliga alster detta nya år som än är rätt blankt. Har inget nyårslöfte, brukar jag inte ha, men ett tag funderade jag på att ha ett löfte med avseende på pyssel. Har du något löfte?

1 kommentar:

  1. Vill bara glida in och tala om att jag är här nu igen. ;-) Den här gången för att önska att du får ett helt underbart 2012

    Ser fram emot dina nya alster som inspirerar så mycket.

    SvaraRadera