torsdag 5 januari 2012

Vänner

God trettonafton på er. Här är det mest regn och rusk idag - ingen är så intresserad av att ge sig ut, så vi håller oss hemma idag och leker affär och restaurang istället! Jag pausar lite och tänkte jag skulle visa ett kort som jag gjorde till L8 i höstas, men inte hunnit visa.
Ett kort bara för att... Det blev en variant av tagkort. med blommor och band som dekoration och någon brad för att hålla saker på plats.Upptill drar man ut en tag...
Vid vikningen valde jag att även fästa en ficka med en tag som kan fällas ut. Hålls på plats med hjälp av ett gem. I denna ficka fick jag plats med en liten stämpel...

Har några alster till som jag gjorde innan årsskiftet samt något jag gjorde tillsammans med dottern som kommer snart...

Ha en skön afton!

6 kommentarer:

  1. Hi,hi,hi - jag har iallafall inte glömt att jag fick det :) Tusen tack!! Inser att jag nu har många fina Lotta alster att stoltsera med ;)
    Ser att två av dina ask och förpackningsfavoriter numera "tillhör" mig...hahaha
    Kram och glöm inte kolla datumen!!

    SvaraRadera
  2. Ett jättefint kort med många härliga detaljer :)
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort du har gjort!

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt. Gillar när pappret viks så att man kan se andra sidan.

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Dette var nydelig. Herlige farger og flotte detaljer.

    SvaraRadera