onsdag 18 januari 2012

Din dag

Minsann - måste bara berätta - jag har gjort ett kort i förväg, med marginal - igen! I gårkväll /natt blev det lite pysseltid, så då fick jag gjort två försenade kort, men ett kort som inte behöver vara klart förrän på söndag! Försöker jobba med löftet om att försöka vara ute i god/bättre tid med pysslandet...
Något annat som också blev gjort i tid är detta kort. En gammal korridorskompis är bland de första att fylla år när ett nytt år startar. Det är väl dax att visa vad som, förhoppningsvis, landade i hennes låda på bemärkelsedagen:


Det är lite mycket just nu - full rull med barnen här hemma, uppstart på en ny simtermin och allt vad det innebär, planerar för ett kalas på lördag, men framför allt så är min älskade mormor och extra mamma mycket dålig =(. Mycket tankar far runt i huvudet och det kräver en del energi.
Pysslet får mig dock att skingra tankarna, bearbeta det som far runt i huvudet. Det blir som en avkoppling, ett sätt att stressa ner lite, att koppla av. Kan bara hålla med det som finns på många bloggar - scrapping är balsam för själen...

2 kommentarer:

  1. Jättefint kort! Gillar färgerna jättemycket! Är det en stämpel du har gjort med runt Magnolia stämpeln? Gillar det.
    Skickar styrkekramar till dig med tanke på din mormor!

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har gett dig en Award, se min blogg =) Tack för inspirationen!
    Kram Iffa

    SvaraRadera