tisdag 31 januari 2012

Award

I denna jobbiga tid har jag fått lite stärkande kommentar - Tack!
Jag har fått denna award från Iffa samt av Frubard (eller Kikki som hon också lyssnar till). Känns bra att få bekräftelse på det man gör och att det uppskattas av andra. Att jag började blogga för snart 4 år sedan var för att jag kände att jag fick sådan inspiration från andra bloggare och ville på något sätt ge tillbaka, dela med mig av det jag gör och kanske inspirera någon. Tack så mycket tjejer!!

Denna award får man ge bort till 5 st bloggare som man inspireras av och som har mindre än 100 följare (står ibland 200).
Sedan ska man även länka tillbaka till den man fick den av.

Här nedan finns några bloggar som uppfyller kraven och som jag besökt flitigt under senaste 2 månaderna.

Katarina - http://soulsistersdiary.blogspot.com/

2 kommentarer:

  1. Hej söta du! Vad roligt att du tycker att det gör kan inspirera! <3 Tack för den fina awarden. Tror att jag kan få svårt att hinna med att skicka den vidare, men ville i alla fall att du skulle veta att jag har sett den och blev jätteglad! Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack goaste du!! Har helt missat detta...
    Längtar tills vi ses så vi kan uppdatera våra liv :)
    Tänker på dig i massor och skickar lite styrkekramar inför fredagen <3

    SvaraRadera