tisdag 6 mars 2012

Kort till pysseltjej

Jag tycker det är svårt att göra kort till mina kära vänner som pysslar precis som jag. Jag ställer så mycket högre krav på det jag gör och är alltid osäker på om det ska uppskattas eller ej. Inte för att jag tror att de ställer högre krav eller har högre förväntan än andra (det har inte jag själv i alla fall). Jag försöker göra något som jag inte gjort tidigare eller testa någon ny vikning eller liknande. I november ( en hel massa månader sedan) fyllde L8 år och henne uppvaktade Vibbe och jag "lite" i efter skott. Kortet blev ett i modell Double Display i färgerna lila och lite grönt. Utvecklat ser det ur så här: Lite närbilderBaksidan

5 kommentarer:

  1. Superfint!!!
    Och nej jag tror inte någon av oss har högre krav..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt!!!! Den vill man gärna ha en tutorial på.
    Gillar verkligen färgerna.
    Hoppas vi ses snart.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fräck vikning! Snygga färger, och jag kan inte tänka mig annat än att mottagaren blev supernöjd =)

    SvaraRadera
  4. Jag blev supernöjd!!!
    Jag förstår precis din känsla - du vet kortet jag gjorde från oss till Vibbe tog ju 1 1/2 år att göra....hahahaha
    Vilken trevlig eftermiddag vi hade :) Det måste vi göra om snart igen!!!
    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Jättefint kort! Gillar den vikningen, har också gjort den en gång. kanske dags att prova igen... :-)

    kram Jessica

    SvaraRadera