söndag 25 mars 2012

Lurad

Hade lite pysselplaner för kvällen, men efter att barnen kommit i säng hamnade jag i källaren. Igårkväll målade jag lite väggar. Ikväll rengjorde jag lite hyllor och sådan som skulle stå på hyllorna, sen rengjordes golvet... Tog lite längre tid än jag trodde, så nu hinner/orkar jag inte ta tag i det jag hade tänkt i pysselväg.
Har en del alster gjorda, några är inte fotograferade än, andra är fotograferade, men bilderna är inte redigerade... Tänkte blogga ett av dessa alster, men nu känner jag av att det varit fullt upp idag. Klockan börjar bli mycket och då vi blir lurade på en timme inatt och jag ska upp tidigt för att cykla till badet med barnen i morgon bitti, tror jag att jag faktiskt håller vid att ge en liten sneak peak på alstert som jag får blogga imorgon/senare idag ;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar