fredag 30 mars 2012

Tid för ägg

Då så, blev lite senare än jag hade tänktt mig, men här kommer inlägget med det första påskalstert. Det är en äggbox eller ägghållare (som en äggkopp...).
För ett tag sedan vann jag en utlottning hos Skogstokiga och det damp ner ett antal stämplar i brevlådan. En del av dem var påskinspirerande...
Till detta alster, har jag valt att dekorera med några av stämplarna. Mitt ägg är ett Kinderägg som jag klätt i folie för att göra det mer festligt.


I år har det blivit en del påskpyssel. Igår, onsdags var jag på kurs på Stämpelfabriken som L8 höll i. Temat för kursen var just PÅSK! Fick gjort tre alster, så de hade jag också tänkt att visa.
Sedan har jag varit med i en påsk-swapp där vi har agerat påskharar åt varandra (åt vem, blev det dragit lott om), där man inte vetat vem som var ens påskhare förrän paketet kom... (mitt kom igår!).


Så nu blir det påsk i bloggen!!

1 kommentar:

  1. Coolt:)
    Tack för du lämnade ett avtryck:)
    Ha en fortsatt skön helg!

    Kram Tesa

    SvaraRadera