fredag 2 mars 2012

"Spring is in the air..."

Ny månad och vi njuter av vårblommor!!!
Idag var det träff (Hemma hos...) med mammagruppen från BVC för yngsta sonen. Med mig till värdinnan hade jag en Te-ljus-ask i glada färger. Häromdagen var det sol, fågelkvitter och hyfsad temperatur, så med det i huvudet, blev jag inspirerad till att göra denna förpackning. Det sitter skyddsplast för "fönsterna", lite halvpärlor, en del glitterlim (på blomman, Supermam´s skärp, örhänge samt som en dekoration på skorna) samt en egentillklippt banner.
I förpackningen har jag ljusgröna värmeljus samt rött te "Susanna i badet" -" en förförande god rooibosblandning med bl a jordgubb, passionsfrukt och chili."

Med detta vårkort tänkte jag även delta i en utmaning: Kenny K's Krafty Girlz - Spring Zing.

7 kommentarer:

  1. hej! vad är det du har i andra facket där det inte är värmeljus?? =)

    SvaraRadera
  2. Fabulous project, love the papers you used. Thanks for joining us for our spring zing challenge at Kenny K's
    Louise

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Ville bara tacka för all underbar inspiration du ger mig! :)

    Jag är ständigt inne på din blogg och kikar, men jag är urkass på att lämna tassavtryck *smäller mig själv på fingrarna* ;) Men nu lämnar jag ett litet avtryck, och det är för att tala om att jag lånat mig av din idé med mjölk kartongerna! :) Tusen tack för att du delade med dig av beskrivningen! :) Jag vill själv gärna att man talar om för mig om man tar en idé då jag tycker det är lite kul att se att man inspirerar :)

    Underbart kort du gjort med ljus och te! :)

    Många kramar till dig!

    Kram Becca

    Du hittar mina versioner här:

    http://kreativabecca.blogspot.com/2012/03/tetrapack.html

    SvaraRadera
  4. Love the colours & the gift box idea. Lovely present :)

    SvaraRadera
  5. Jättehärligt kort/ask! Underbara färger och man blir glad av det.

    SvaraRadera
  6. Gorgeous box ! Thank you for playing "Spring Zing" at Kenny K's Krafty Girlz!xx

    SvaraRadera