tisdag 20 mars 2012

Namnat var det

Jag måste börja med att tacka för kommentarerna till dotterns alster - hon blev väldigt glad när jag läste dem för henne!!
Tänkte jag skulle visa mitt bidrag till födelsedagsgrisen vi var på kalas hos. Vid en tidigare träff med hela släkten, sparade kusinen en liten "namnsskylt" som jag hade namnat godispåsarna med. Med detta i bakhuvudet, beslöt jag att göra en namnskylt i metall-look och ha det som kort till det presentkort vi lagt ihop till. Så fram med metalltejp, acrylfärger och lite olika saker att piffa till det med. Och så ett kuvert att stoppa ner det i, som jag stämplade, bara för att...
Så här blev namnskylten:
Baksidan - fäst på kuddar för att det ska vara lätt att ta av, om man skulle vilja använda namnskylten, men spara gratulationen någon annan stans...


1 kommentar: