onsdag 20 mars 2013

En lite hälsning

Har gjort ett "bra-att-ha"-kort.
Rotade fram en gammal stämpel som jag inte sett på ett bra tag, jo visst är det skogstokigs...!
Lite varma färger, lite dekorationer och en lite hälsning.

Hoppas det är bra med er. Här hemma är det min tur att vara dålig!
 Förkyld, hostig, ont i halsen, lite förhöjd kroppstemperatur och huvudvärk. Kraxar och har ont i kroppen.
Till råga på allt har det kommit snö"oväder" här nere - nu när det ska vara barmark och fullt av vårblommor i rabatter och gräsmattor!! Enda fördelen med att vara hemma är att jag inte behöver ge mig iväg så långt i snövädret (bara hämta och lämna barnen). Blåsten gör att det säkert är spännande på vägarna här runt omkring. Igårkväll fick vissa vägar stängas av då det inte gick att ta sig fram på dem som snön drev...

2 kommentarer:

  1. Stilig tag, i herlig friske farger :-)
    Sender deg varme tanker og håper du blir frisk snart!

    SvaraRadera
  2. Stackars dig dig som också drabbas av förkylingsbaciller tycker de härjar alldeles för mycket den här vintern. Och visst längtar man efter våren nu och alla vårblommor. Det året när min son föddes den 6 mars så hade jag plockat vitsippor innan jag åkte in på BB. Snöovädret ni drabbades av där nere slapp i allafall vi här i nordöstra delen men det verkar som det tar igen det ikväll för nu vräker snön ner igen.
    Ett härligt bra o ha kort har du fått till mycket snyggt.
    Kikade även på vimplarna som ni hade skapat ill vännen. och det lilla titt ut kortet var ju bara så gulligt
    Ha en bra helg och hoppas du piggnar till snart

    Kram Mona

    SvaraRadera