torsdag 21 mars 2013

Liftad idé och kort - del 1

 Jag såg en idé hos Gummiapa som jag gillade - tyckte att det skulle bli ett perfekt gratulationskort. När jag var färdig med kortet var jag dock inte nöjd. (Hade inte tänkt visa kortet). Men så liftade jag mig själv och gick vidare med samma idé och la upp det på annat sätt och då blev det mer som jag tänkt mig från början.
Först ut är kortet som jag gjorde och inte blev helt nöjd med.
 Några närbilder
Återkommer med det andra kortet...
Har inte hunnit fotografera det än.

Imorgon ska jag jobba igen efter att varit sjuk i veckan. Feber och den värsta huvudvärken har lagt sig. Inte så hostig och har inte heller så ont i halsen längre. Hoppas nu bara halsen håller...

2 kommentarer:

  1. Men vad sjukdomar det är i år...........tydligen väldigt envisa virus enligt min doktor som jag själv hälsade på i veckan, hoppas du kryar på dig ordentligt och återfår dina krafter!
    Detta var ju jättefint kortet, så gulligt med alla de små kuverten som hänger!!!
    ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Jeg blir så glad hver gang jeg går inn i din blogg. jeg blir alltid møtt med herlige friske farger.. Og jeg blir alltid inspirert, denne gangen var intet unntak :-)

    SvaraRadera