fredag 15 mars 2013

Försenad gratulation

Jag har gjort gratulationskort till alla barnen i mammagruppen för min yngsta son. Jag har ett kort av dem som jag inte visat. Då jag blev försenad med att göra det klart, dröjde det väldigt länge innan det faktiskt blev färdigställt (det handlade om att sätta fast vimplarna och bokstäverna på dem...)
Men det blev färdigt till slut!
Så till en Ville som fyllde 1 år för ett par månader sedan - här är hans kort:
Idag skiner solen på snön som plötsligt kom tillbaka i veckan.
Det bet bra i kinderna när jag gick till bussen i morse, men hoppas att solen gör sitt så vårblommorna kan få komma fram igen, de stackarna...
Ha en skön helg!

1 kommentar:

  1. Superfint lekfullt och härligt kort till en nybliven 1-åring!!!!
    Ja ibland är man nästan klar med kortet oxå är det den där sista lilla grejen som kan ta väääääldigt lång tid att få dit, fniss.
    Kram på dig!

    SvaraRadera