torsdag 4 augusti 2011

Jag - en Buzzador

Jag testar på att vara Buzzador för första gången! En del av er känner kanske redan till det, men med det menas att jag får möjlighet att "buzza" för en produkt - Detta genom Buzzador .
Produkten som jag buzzar för är Dove Intense Repair Express Intensivbalsam.
Kanske har du sett reklam för produkten - det är ett balsam och och en inpackning i ett. Det har en reparerande effekt, ska motverka kluvna hårtoppar, göra håret mjukt och så det mår bättre.
Jag har ganska tjockt och grovt hår, använder inte balsam regelbundetm, då jag inte har hittat något som jag varit riktigt nöjd med. Ibland gör jag någon inpackning.
Denna produkt har jag nu testat ett par gånger och blev nöjd med resultatet. Håret känns mjukt utan att det blivit omöjligt att "styra". Har även testat det på dottern som lätt blir rufsig i håret (5 minuter efter att man borstat det...). Tycker det håller sig bättre nu.

1 kommentar: