fredag 19 augusti 2011

Ytterligare en pojke

Det känns som det är lite babyboom i år - i alla fall bland våra bekanta och kolleger. På mitt jobb är det det hittills 4 som fått barn. Detta kort skickades iväg till en av dem som fick i sommar, även detta blev en pojke.

Kortet blev i väldigt pojkiga färger - blått!! Vimplar (!!!) , lite band och lite blå roser som dekoration och bakgrund med rutor i olika mönstrade papper (några spillbitar..) - och visst är det babylycka... Kortets insida
Vad gäller vimplarna, så hittade jag ju efter en hel del sökande och tid dem hos Ljuva Änglar (sista exemplaret) och nu har denna användbara stämpeln hamnat i min samling! Är så glad att den finns bland mina kära stämplar... (att man kan vara så glad i sina stämplar!?)

2 kommentarer:

  1. jätte sött kort. Vet du vad... dom hade fler vimplar så den finns även i min samling. Blev super glad över att dom hade kvar.

    SvaraRadera
  2. Å så tjusigt. Kul med babyboom :)

    Jag älskar vimplar. Jag har länge velat ha vimplar som dekoration och nu har jag äntligen köpt det. Men nu ska bara Lilos rum fixas först. Å det kommer ju inte att hända på evigheter, känns det som.
    Hoppas du har en fin helg!

    SvaraRadera