tisdag 30 augusti 2011

Kalaskortet

Det närmar sig beräknad förlossningsdag. Känner mig lite rastlös, för det känns som det mest är en väntan. Det jobbiga är att jag trodde det skulle komma baby förra veckan, men nu känns det mest som o jag lika väl kan gå en bra bit över tiden...
Lite pyssel har jag dock hunnit med (något positivt i denna väntans tid). Sorterat lite bland de saker som är framplockade och uppackade, men även hunnit målat lite uppstämplat. Något kort har det ju också blivit...

Jag nämnde i ett tidigare inlägg i helgen att jag skulle göra ett kort som dottern skulle ha med på ett kalas i lördags. Så här såg paket och kort ut tillsammans. Själva kortet - namnet på mottagaren, hur gammal han blev, 5 stjärnbrads för att förtydliga, valde att stänga kortet med ett snöre som fästes runt den större stjärnan.
Insidan med gratulationen. Grodan är stickers som jag hittade när jag städade lite bland mina saker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar