fredag 26 augusti 2011

Med en vecka kvar

Idag är det mindre än en vecka kvar till beräknad förlossning. Det var sista dagen på jobb. Nu hoppas jag på att väntan inte blir alltför lång.
Dottern har agerat fotograf igen - hon gillar verkligen att fotografera, men står nog helst framför kameran själv när det väl kommer till kritan...
Själv såg jag med mage ut så här igår, med en vecka kvar.
Ja, framifrån ser det inte ut så mycket för världen, men när jag vänder mig om ser det nästan lite overkligt ut med magen. Den är rätt stor nu. Funderar på en hudtransplantation, för nu räcker inte huden till längre runt magen.
Mannen jämför den med en medicinboll, både storleksmässigt och så är den stenhård...

Då återstår bara att få se vad som döljer sig där inne. Känner mig som ett barn på julafton - är väldigt nyfiken och längtar till det är dax för paketöppning (förlossningen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar