tisdag 2 augusti 2011

Babylycka!

Gör ett tillfälligt avbrott i publikationen av alla födelsedagskort och visar istället ett babykort. Jag har skickat ett babykort till Mya lite så här i efterskott, för att gratulera till deras babylycka i form av Lilo.

Valde ett Stafflikort med snedvikning. För att vara jag just nu har jag använt mig av en del dekorationer - två olika sorters hjärtbrads, samt lite blommor. Det var ett tag sedan jag använde mig av stämpeln med de söta bina, men tyckte den var passande.

Uppvikt
Mer detaljerad bild på texten.


3 kommentarer:

  1. Vilket söt kort.
    Jag blev helt vild med stämpeln så söt med de små bina.
    Kram Vibbe

    SvaraRadera
  2. Så söta små bin! Och så fin du är på kortet i förra inlägget! Anar jag att det inte blir någon höstterminstart för dig i år?

    Kram, kram!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. superglada är vi för det här kortet!

    SvaraRadera